İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) iştiraki Spor İstanbul tarafından organize edilen ve N Kolay 42'nci İstanbul Maratonu sona erdi. Maratonu erkeklerde Kenyalı atlet Benard Cheruiyot Sang, 2.11.49'luk derecesiyle birinci sırada tamamladı. Elde ettiği başarıdan dolayı mutlu olduğunu ifade eden Sang, "İstanbul Maratonu çok güzel ve bu şehri seviyorum. Kütahya'da yaşıyorum. Bana güzel imkanlar sağladılar. Ben onlar için bu formayı giydim. Kütahya'da çok güzel antrenmanlar geçiriyorum. Türkiye'nin insanları çok iyi ve beni güzel bir şekilde karşıladılar, bana çok iyi davranıyorlar" dedi.
Son Dakika › Spor › Kenyalı atlet Sang: Çok mutluyum - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.