Trabzonspor Kulübü Asbaşkanı Nevzat Şakar Türk Telekom Arena'da Galatasaray ile Trabzonspor arasında oynanan karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada, Galatasaray'a geçtiğimiz hafta 4-2 yenildikleri maçtan sonra kendilerine yönelik sözlerinin hatırlatılması üzerine, "Ben rakip takımın oyuncu ve antrenörleriyle ilgili yorum yapmaktan kaçınıyorum. Biz hiçbir zaman Aykut Kocaman İstanbulspor'dan niçin, nasıl kovuldu? Bunu bir irdeleyin demedik" şeklinde konuştu. Şakar, Trabzonspor'un kurulduğundan beri şerefiyle mücadele ettiğini vurgulayarak, "Aynı şekilde şerefiyle mücadele etmeye devam edecek. Sahaya çıkar aslanlar gibi oynarız. Yeneriz, yeniliriz ama onurlu bir şekilde mücadelemizi yaparız" dedi. TFF Disiplin Talimatı'nın 58. maddesinde değişikliğe gidilmesiyle ilgili yorumlarını daha önce yaptıklarını anlatan Nevzat Şakar, "Biz yorumumuzu yaptık. Buna kulüp olarak karşıyız, değiştirilmesi yanlıştı" dedi.
Son Dakika › Spor › Şakar'dan Aykut Kocaman'a Gönderme! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.