Türkiye Basketbol 2. Lig takımlarından play-off turuna kalan Aydem Pamukkale Üniversitesi'nin, Fenerbahçe'nin Topuk Yaylası'ndaki tesislerinde yaptığı antrenmanla hazırlıklarını sürdürdüğü bildirildi.
Kulüpten yapılan açıklamada, kamp kadrosunda bulunan oyuncuların, başantrenör Gökhan Taştimur gözetiminde, tartan pistte kondisyon antrenmanının ardından şut çalışmasıyla idmanı sona erdiği belirtildi.
Başantrenör Taştimur da yaptığı değerlendirmede, oyuncuların antrenmanda gösterdikleri performanstan memnun olduğunu ifade ederek, zorlu geçecek play-off ilk turuna iyi hazırlandıklarını dile getirdi.
Ligde 3 Mayıs Cumartesi günü Bursa'da Final Gençlik ile karşılaşacak Aydem Pamukkale Üniversitesi, 4 Mayıs Pazar günü yeniden Düzce Topuk Yaylası'na dönerek play-off hazırlıkları için 9 Mayıs'a kadar burada kamp yapacak. - Denizli
Son Dakika › Spor › Türkiye Basketbol 2. Ligi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.