Silifke Belediyesi'ne yönelik soruşturmada 600 bin TL'lik rüşvet karton bardak kolisinden çıktı
Son Dakika Logo
22.06.2026 10:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Silifke Belediyesi'ne yönelik soruşturmada 600 bin TL'lik rüşvet karton bardak kolisinden çıktı

Silifke Belediyesine yönelik ‘rüşvet’ soruşturmasında dikkat çeken detaylar ortaya çıktı. İddiaya göre milyonluk reklam ihalesi karşılığında verilen 600 bin liralık rüşvet, dikkat çekmemesi için Silifke Belediyesi logolu karton bardak kolisine gizlendi. Ayrıca özel kalem müdürünün paranın bir kısmını aynı gün hesabına yatırdığı saptandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    Yaşar Arslan Ha şu sahte olduğu kanıtlanıp tazminat Kazanılan tapelerden bahsediyorsun sanırım ayrıca 25 yıllık bir iktidarda bir defa olduğu bile şaibeli bir olay sizin günlük rutininiz olmuş :)))))) 0 0 Yanıtla
  • Remö Kiaf Ulgoşavay Remö Kiaf Ulgoşavay:
    1 lirada rüşvet 100 lirada rüşvet rüşvetin ne kadar olduğu değil alınıp verildiği önemlidir a veya b partisi hangisi olursa olsun hukukun önünde ifade vermelidir.Atatürk derki; "Devlet idaresinde bütün kanunlar, tatbikat (uygulama) ve muameleler (işlemler) milletin istek, menfaat ve ihtiyaçlarına uygun olmalıdır." 0 0 Yanıtla
  • Byaydin Yeniden Byaydin Yeniden:
    paralar en fazla banknot 200 TL olunca çok görünüyor..ortalama 3 Kişilik bir ailenin 1 yıllık kirası, faturaları değerinde bi para bu özetle 10-12 bin euro kadar.. :)) düşünün bu ülkeyii yönetenler ortalama enn az günlük bu kadar para cebe attı atıyor..işte bu yüzden koltuktanda inmek istemiyor çıkacak herşeyleri ortaya 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement