Son saniye YKS'ye alınmayan genç kız: Benim vaktim vardı, kapıyı yüzüme kapattılar
Son Dakika Logo
25.06.2026 11:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son saniye YKS'ye alınmayan genç kız: Benim vaktim vardı, kapıyı yüzüme kapattılar

Osmaniye'de AYT sınavına son saniyelerde yetiştiğini ancak okul kapısından içeri alınmadığını söyleyen 18 yaşındaki Rümeysa İşçi, bir yıllık emeğinin boşa gittiğini belirterek yaşadıklarını anlattı. En büyük hayalinin hemşire olmak olduğunu söyleyen genç kız, "Benim hala saniyelerim vardı. Geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattılar. Tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu" sözleriyle yaşadığı hayal kırıklığını dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • mw9f5jdtdy mw9f5jdtdy:
    kızımızın o okul veya kapıdaki insanlarla bir sorunumu vardıda almadılar diyor.söylemek ne kadar kolay.biraz erken gelseydiniz.bir yılım heba oldu diyor.yarım saatını erken gelip heba etseydınız.burada, anne baba ve öğrenci suçlu. 0 0 Yanıtla
  • Yavuz Yesil Yavuz Yesil:
    Yorumlara yetişsin diyenler sizinde evladınız böyle geç kalmış olsaydı sizlerde hiç böyle şeyler yazmazdınız ver yansın ederdiniz . 5 dkk geç kalsa ne olucak . Kıyametmi kopacaktı 0 0 Yanıtla
  • Test Test Test Test:
    Çok üzücü.. bu kızın hakkını yediler. Kızın geldiğini göre göre bilerek kasıtlı şekilde kapıyı kapattılar ego tatmini vicdansızlık başka birşey değil. Burada görevi yapmış sayılmıyorlar bilerek mağduriyete yol açtıklarından haklarında cezai işlem başlatılmalı 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement