Ankara'da düzenlenecek "Bitlis Tanıtım Günleri" için Ahlat'ta hazırlıklar sürüyor.
Ahlat Kaymakamı Osman Dölek başkanlığında yapılan toplantıda, katılımcılarla bilgi alışverişinde bulunuldu.
Atatürk Kültür Merkezi'nde 4-7 nisan tarihlerinde düzenlenecek "Bitlis Tanıtım Günleri"nde, Ahlat'ı en iyi şekilde temsil edeceklerini belirten Dölek,
"Merkezde her ilçe ayrı stant kurarak tanıtım yapacak. Bugün genel bir değerlendirme yapmak için toplandık. Stant kiralama konusunu görüşeceğiz. Ayrıca tanıtım günlerine kimlerin katılacağını belirleyeceğiz. Özel firmalar hariç, ilçe olarak tek stant kurup tanıtım yapacağız" dedi.
Muhabir: Selcan Bayar/ Şener Toktaş
Yayıncı: Levent Harman - BİTLİS
Son Dakika › Yerel › Ahlat, Tanıtım Günlerine Hazırlanıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.