Antakya Belediye Başkanı Lütfü Savaş, Keleş Ailesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği üyelerini kabul etti.
Savaş, ziyaretten büyük mutluluk duyduğunu belirterek yeni kurulan derneğe çalışmalarında başarılar diledi.
Göreve geldikleri günden bu yana kent genelinde alt ve üst yapı eksikliklerini gidermeye gayret gösterdiklerini ifade eden Savaş, amaçlarının Antakya'yı her anlamda güzel bir görünüme kavuşturmak olduğunu belirtti.
Dernek Başkanı Savaş Keleş de, Belediye Başkanı Savaş'a kente yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkür etti.
Belediye Başkanı Savaş, daha sonra 500 Konutlar Camii Koruma ve Yaşatma Derneği Başkan ve yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.
Muhabir: İsmihan Özgüven
Yayıncı: Zuhal Uzundere Kocalar - HATAY
Son Dakika › Yerel › Antakya Belediye Başkanı Savaş'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.