Antakya'da Hayırsever Hacı Bereket Atıç tarafından yaptırılan "Miraç Camisi" ibadete açıldı.
Saraykent Mahallesi'nde hayırsever Atış tarafından yaptırılan camının açılışında konuşan Antakya Belediye Başkanı İsmail Kimyeci, camilerin birlik, beraberlik, dostluk ve kardeşliğin pekiştiği yerler olduğunu belirterek, caminin yapımında katkısı başta Hayırsever Atıç, olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti.
Yapılan konuşmaların ardından Miraç Cami'nin açılış kurdelesi kesilerek ibadete açıldı.
Açılışa Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, Antakya Kaymakamı Eflatun Can Tortop, AK Parti Hatay Milletvekili Adem Yeşildal, İl Müftüsü Hamdi Kavillioğlu, Hayırsever Hacı Bereket Atıç ve çok sayıda vatandaş katıldı. - Hatay
Son Dakika › Yerel › Antakya'da 'Miraç Camisi' İbadete Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.