Bu yıl Bölgesel Amatör Lig'de mücadele edecek olan Ardahanspor antrenmanlara başladı.
Takım oyuncularından Ercan Ülker, takımın uyum içinde çalıştığını ifade ederek, "Bir üst lige çıkmış olmanın sorumluluğu var. Sorumluluklarımızın arttığının bilincindeyiz. Oyuncu arkadaşlarımızın yöneticilerimizin ve taraftarlarımızın uyumunun devam edeceğini düşünüyorum. Hedefimiz Ardahanlılara iyi futbol seyrettirmek ve ligi iyi yerlerde bitirmek" dedi.
Ardahan 75 yıl şehir stadyumunda ilk antrenmanını yapan Ardahanspor antrenörlerinden Oğuz Karabağ, bu yıl çıktığımız BAL'da Ardahan'ı layıkıyla temsil edeceğiz. Önceliğimiz bu yıl BAL liginde tutunmak. Bunun içinde 6-8 hafta olan hazırlık sürecini iyi bir şekilde geçirmek istiyoruz dedi. - ARDAHAN
Son Dakika › Yerel › Ardahanspor Hazırlıklar'a Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.