Türkiye Aroma Bayanlar Voleybol 3. Lig B Grubu'nda oynanan maçta ev sahibi Ordu Telekomspor, Adaspor'u 3-0 yendi.
Ordu Telekomspor Antrenörü Fatih Özgül, AA muhabirine yaptığı açıklamada, aldıkları galibiyetten dolayı çok mutlu olduklarını söyledi.
Kalan bütün maçlarda galip gelmek istediklerini ifade eden Özgül, "İçeride ve dışarıdaki maçlardan galip gelerek, hedeflediğimiz Play-off'a yaklaşmak istiyoruz. Hedefimiz 2. Lig'e çıkmak" dedi.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › Aroma Bayanlar Voleybol 3. Lig B Grubu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.