Batman Valisi Turhan: "Öğrencilerimizi Okula Gönderelim" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Batman Valisi Turhan: "Öğrencilerimizi Okula Gönderelim"

15.01.2012 14:40

Batman Valisi Ahmet Turhan, "öğrencilerimizi okula gönderelim" dedi.(YİBO) ilişkin yaptığı açıklamada, okulun Tekevler Mahallesi'ne yapılmasına karar verdiklerini söyledi.

Batman Valisi Ahmet Turhan, "öğrencilerimizi okula gönderelim" dedi.

Vali Turhan, Sason İlçesi'nde yapılacak Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'na

(YİBO) ilişkin yaptığı açıklamada, okulun Tekevler Mahallesi'ne yapılmasına karar verdiklerini söyledi.

Milli Eğitim Bakanlığı'nın YİBO'lardan vazgeçtiğini, ancak buna rağmen ısrarla Sason'a bir YİBO aldıklarını belirten Vali Turhan, şunları söyledi:

" Türkiye'deki 5 YİBO'dan bir tanesi Sason'a verildi. Bir buçuk senedir uğraşıyoruz. Hemen araştırmaya başladık. Tekevler Mahallesi'nde 24 dönümlük bir yer bulduk, hemen mühendisler gidip gerekli incelemeleri yaptılar ve oraya kurulmasına karar verdik. Gerekli bütün yazışmaları ve kararları da aldık. Bu arada, bu yıl Derice'ye 12 derslikli bir okul yapacağız. Belki ilerde zorunlu eğitim 12 yıla çıkarsa lise olur. Öğrencilerimizi okula gönderelim, her günün ayrı bir cezası var. Biz Sason'u seviyoruz."

- BATMAN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Batman Valisi Turhan: 'Öğrencilerimizi Okula Gönderelim' - Son Dakika


Advertisement