Bayanlar Süper Ligi Play Off 2. devre maçlarında Anadolu Üniversitesi, Yenimahalle Belediyesi'ni 38-33 yendi.
Play off'taki son karşılaşma yarın saat 13.00'te aynı salonda, İzmir Büyükşehir Belediyesi ile Yenimahalle Belediyesi arasında yapılacak.
Dün yapılan maç sonrasında İzmir Büyükşehir Belediyesi, Avrupa Çalenç Kupası'na katılmayı garantilemişti.
- ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Bayanlar Hentbol Süper Ligi Play-off - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.