Belediye Başkanı Fakıbaba'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediye Başkanı Fakıbaba'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı

14.03.2012 09:07

Şanlıurfa Belediye Başkanı Ahmet Eşref Fakıbaba, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla, sağlık çalışanlarının bu gününü kutladı."Başhekim" olarak da görev yapan Belediye Başkanı Fakıbaba, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Şanlıurfa Belediye Başkanı Ahmet Eşref Fakıbaba, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla, sağlık çalışanlarının bu gününü kutladı.

Belediye basın bürosundan yapılan açıklamaya göre, Şanlıurfa'da uzun süre

"Başhekim" olarak da görev yapan Belediye Başkanı Fakıbaba, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Hayatın her safhasında sağlık ile ilgili hizmet veren bir meslekte olmanın, hayattaki en hayırlı işlerden biri olduğunu ifade eden Fakıbaba, şunları kaydetti:

"Böylesine kutsal bir mesleği yaparken şüphesiz çeşitli zorluklar olacaktır. Ancak, aldığınız ve alacağınız hayır duaları, bu yükünüzü hafifletecektir. Bu vesileyle bu kutsal görevde hizmet veren tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum."

- ŞANLIURFA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Belediye Başkanı Fakıbaba'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı - Son Dakika


Advertisement