Belediye Çalışanları Derneği Başkanı Güney Demirdaş ve yönetim kurulu üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret etti.
Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Dernek Başkanı Güney Demirdaş, yaptığı konuşmada, yeni kurdukları Belediye Çalışanları Derneği'nin, Eskişehir'deki tüm belediye çalışanlarını yardımlaşma ve dayanışma duyguları içinde bir araya toplamak olduğunu kaydetti.
Demirdaş ve yönetim kurulu üyeleri, Eskişehir için yaptığı hizmetlerden dolayı Büyükerşen'e teşekkür etti.
Büyükerşen de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Belediye Çalışanları Derneği'ne çalışmalarında başarılar diledi.
- ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Belediye Çalışanları Derneği'nden Büyükerşen'e Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.