Bilecik Belediyesi'nden Gençlik Şöleni - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik Belediyesi'nden Gençlik Şöleni

19.05.2012 14:03

"Gençlik Şöleni"nde sanatçı Betül Demir konser verdi.

Bilecik Belediyesi tarafından düzenlenen

"Gençlik Şöleni"nde sanatçı Betül Demir konser verdi.

Belediye Başkanı Selim Yağcı, Cumhuriyet Meydanı'nda çok sayıda sanatseverin katıldığı konserde yaptığı konuşmada, her zaman olduğu gibi gençlere güvenmekle doğru yaptıklarını bir kez daha gördüklerini söyledi.

Makamlarda halk ve gençler için olduklarını ifade eden Yağcı, "Birlik, beraberlik ve kardeşlik içerisinde bu millet, her şeyin en güzelini yapar. Gençlerimize derslerinde başarılar diliyorum" dedi.

Yaklaşık 1,5 saat sahnede kalan ve sevilen şarkılarını seslendiren Demir'e konser sonunda Yağcı, kahve takımı ve çiçek hediye etti.

- BİLECİK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bilecik Belediyesi'nden Gençlik Şöleni - Son Dakika


Advertisement