Bilecik Sokakları Cimbom Sesiyle İnledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik Sokakları Cimbom Sesiyle İnledi

Bilecik Sokakları Cimbom Sesiyle İnledi
06.05.2013 10:39

Spor Toto Süper Lig'de 2012 - 2013 sezonunun şampiyonu Galatasaray'ın başarısı Bilecek'te de taraftarları sokağa döktü.

Spor Toto Süper Lig'de 2012 - 2013 sezonunun şampiyonu Galatasaray'ın başarısı Bilecek'te de taraftarları sokağa döktü.

Maçın ardından Bilecik sokakları da insan seline döndü. Ellerine bayraklarını alan, üzerilerine sarı-kırmızı formalarını giyen Galatasaraylı taraftarlar, önce Cumhuriyet meydanında toplandılar. Buradan Şadırvana doğru yürüyüşe geçen Cimbomlular, Alirıza Özkay caddesinde adeta insan seli oluşturdular ve buradan da Tevfik Bey caddesine yürüdüler. "İşte taraftar işte şampiyon" gibi çeşitli sloganlar atarak yürüyen taraftarları, arkasından yüzlerce araçtan oluşan konvoy takip etti. Bilecik sokaklarını inleten Cimbomlular, şampiyonluklarını doyasıya kutladıktan sonra gecenin ilerleyen saatlerinde olaysız bir şekilde dağıldılar. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bilecik Sokakları Cimbom Sesiyle İnledi - Son Dakika


Advertisement