Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yaklaşan Ramazan Ayı'nda vatandaşların evlerine giren tatlı ve şekerler satan imalathane ve tatlı dükkanlarını denetliyor. Yapılan denetimler ile vatandaşların Ramazan Ayı'nda sağlıklı ürünlere ulaşması sağlanıyor.
Büyükşehir Sağlık ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı Gıda Kontrol Şube Müdürlüğü Zabıta Dairesi Başkalığı İhtisas Şube Müdürlüğü ekipleri, ilgili belediyenin zabıta personeli ve Tarım İl Müdürlüğü ile yapılan denetimler titizlikle sürdürülüyor. İnsan sağlığı için yapılan denetimler kentin tüm noktalarında gerçekleştiriliyor.
Yapılan denetimlerde işyeri, personel ve alet ekipmanda genel temizlik ve hijyen, zararlı mücadelesi ile işyerlerinde kullanılan ya da satışa sunulan gıda maddelerinin gıda güvenliği, son tüketim tarihleri, bakanlık izinleri gibi konularda titiz incelemeler yapılıyor. Tüketicinin duyarlı davranarak işyerlerinde gördüğü gıda ve hijyenle ilgili her türlü olumsuzlukların ALO GIDA 174 ihbar ve şikayet hattına bildirilmesi istendi. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Büyükşehir'den Tatlı İmalathanelerine Sıkı Denetim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.