Ceyhan ilçesinde, jandarma ekiplerinin yol kontrolünde iki kişi toplam 48 kilo 700 gram esrarla yakalandı.
Alınan bilgiye göre, İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu Sirkeli Gişeleri'nde Osmaniye'den Adana'ya giden Abdulmuttalip D.'nin (25) kullandığı 01 BLL 62 plakalı otomobili durdurdu. Otomobilde, poşetler içerisinde toplam 46 kilogram esrar maddesi ele geçirildi. Otomobil sürücüsü gözaltına alındı.
Diyarbakır'dan İstanbul'a giden 21 OS 445 plakalı yolcu otobüsünün bagajında yapılan aramada ise bir çantada 2 kilo 700 gram esrar bulundu. Çantanın sahibi olduğu belirlenen otobüsteki yolculardan Faruk A. (27) gözaltına alındı.
Jandarmadaki sorgulamaları tamamlanan şüpheliler, "Uyuşturucu madde ticareti" yaptıkları iddiasıyla adliyeye sevk edildi.
Muhabir: İrfan Kurt
Yayıncı: Tevfik Işık - ADANA
Son Dakika › Yerel › Ceyhan'da 48 Kilo 700 Gram Esrar Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.