Çorum'da 14 Mart Tıp Bayramı Etkinlikleri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çorum'da 14 Mart Tıp Bayramı Etkinlikleri

14.03.2012 14:09

Çorum'da 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sağlık çalışanları tarafından Atatürk Anıtına çelenk bırakıldı.

Çorum'da 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sağlık çalışanları tarafından Atatürk Anıtına çelenk bırakıldı.

İl Sağlık Müdürü Dr. Hüseyin Göksal öncülüğündeki sağlık çalışanları, çelenk sunumunun ardından saygı duruşunda bulunarak İstiklal Marşı'nı okudu.

Burada konuşan Göksal, sağlıklı bir dünyada yaşamanın bütün insanlığın özlemi olduğunu söyledi.

Ulaşılabilir ve kaliteli bir sağlık sisteminin toplum için vazgeçilmez olduğunu dile getiren Göksal, Sağlık Bakanlığı'nın da öncelikli hedefinin sağlığı korumaya ve geliştirmeye yönelik çalışmalar olduğunu belirtti.

Göksal, doktorların önemli ve zor bir görev üstlendiklerine dikkati çekerek,

"Doktorlarımız çalışmalarını özveri ve fedakarlık içinde sürdürmekte. Atatürk'ün

'Beni Türk hekimlerine emanet ediniz' sözüyle Büyük Önder'in güven ve takdirini kazanmışlardır. Hekimlerimiz ve sağlık personelimiz yaşama hakkının korunmasında gösterdiği titiz ve insan üstü gayretleriyle her türlü övgünün üzerindedir" diye konuştu.

- ÇORUM

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Çorum'da 14 Mart Tıp Bayramı Etkinlikleri - Son Dakika


Advertisement