Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi şehitleri için anma programı gerçekleştirdi.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi şehitleri için Bağçeşme Mezarlığı'nda anma programı düzenledi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen programda depremde hayatını kaybeden vatandaşlar bir kez daha anıldı. Bağçeşme Mezarlığı'ndaki programa Kocaeli Büyükşehir Belediye Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanı Cenan Turan, Mezarlıklar Şube Müdürü Zafer Sevil ve vatandaşlar katıldı. Programda deprem şehitleri için Kur'an-ı Kerim okundu. Depremde yakınlarını kaybeden vatandaşlar da şehitlik ziyareti sırasında programa iştirak etti. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Deprem Şehitleri Dualarla Anıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.