Kütahya'nın Hisarcık ilçesi Dereköy- Şeyhler beldeleri arasındaki karayolunda genişletme ve dolgu çalışmalarına başlandığı bildirildi.
Edinilen bilgiye göre, Dereköy-Şeyhler beldeleri arasındaki 3 kilometrelik yolun 500 metrelik bölümünde İl Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri ekipleri tarafından genişletme ve dolgu çalışmalarına başlandığı ve çalışmaların 20 gün içerisinde tamamlanacağı öğrenildi. - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Dereköy-Şeyhler Yolunda Genişletme ve Dolgu Çalışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.