Bandırma ve Erdek'te görev yapan din görevlilerine yönelik "Tecrübe Paylaşımı" semineri yapıldı.
Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından cami hizmetlerinin verimliliğini artırmak, örnek projelerin tespit edilerek yaygınlaştırılmasını sağlamak, hizmetlerin etkinliğine ve verimliliğine katkı vermek amacıyla 4-5 Ekim arasında Ankara'da düzenlenen "Cami Görevlileri Çalıştayı" çerçevesinde, Bandırma Ticaret Borsası Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen seminere, Bandırma İlçe Müftüsü Cahit Çetin, İlçe Müftülük Şefi Ahmet Köse, Bandırma ve Erdek ilçelerinden gelen din görevlileri katıldı.
Çetin, programın sonunda, yaptıkları çalışmaları din görevlileriyle paylaşan konuşmacılara teşekkür ederek, "Verimli ve başarılı bir toplantı oldu. Toplantıya gelen Bandırma ve Erdek'teki görevliler, seminerde çok şey öğrendi" dedi.
Muhabir : Ahmet Pesen
Yayıncı : Zafer Akpınar - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Din Görevlilerine Yönelik 'Tecrübe Paylaşımı' Semineri Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.