AK Parti Dinar İlçe Danışma Meclisi toplantısı düzenlendi.
İlçe teşkilat binasında düzenlenen toplantıya AK Parti İl Yönetim Kurulu Üyeleri Mehmet Emin Özbağ ve Şükrü Ersoylu, AK Parti İlçe Başkanı Metehan Aydın, Kadın Kolları Başkanı Neriman Yıldırım, İlçe Yönetim Kurulu üyeleri ve partililer katıldı.
Dinar İlçe Başkanı Metehan Aydın, yaptığı konuşmada, Opet ve Dörtyol kavşaklarının kapatılmayacağını söyledi.
Bu iki yere de döner kavşak yapılmasının planlandığını ifade eden Aydın, şöyle konuştu:
"Isparta ve Başmakçı yollunda bulunan büyük kavşak ise küçültülecek. Kavşak çalışmalarının yanı sıra diğer yatırım hizmetleri çalışmaları aralıksız devam ediyor. Sosyal Güvenlik Kurumu Hizmet Binası bu ay içerisinde teslim edilecek. Yeni hastane inşaatında bildiğiniz üzere hiçbir pürüz kalmadı. Cezaevinin yapımı tamamlandı. Mayıs ayı içinde açılması planlanıyor." - AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › Dinar'da AK Parti İlçe Danışma Meclisi Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.