Diyanet-Sen Üyeleri, Yemekte Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyanet-Sen Üyeleri, Yemekte Buluştu

17.10.2012 15:01

Memur-Sen'e bağlı Diyanet-Sen Çankırı Şubesi, diyanet çalışanı ve emeklilerine öğle yemeği verdi.

Memur-Sen'e bağlı Diyanet-Sen Çankırı Şubesi, diyanet çalışanı ve emeklilerine öğle yemeği verdi.

Belediye İş Merkezi Uzay Düğün salonundaki yemeğe, İl Müftüsü Arslan Türk, Diyanet-Sen Çankırı Şube Başkanı Osman Doğan ile diyanet çalışanı ve emeklileri katıldı.

Diyanet-Sen Şube Başkanı Osman Doğan, Camiler ve Din Görevlileri Haftası'nın 1-7 Ekim tarihleri arasında olduğunu hatırlatarak, "Mutat toplantı dolayısıyla bu yemeği biraz erteledik. Çünkü bu yemekte, köylerden gelecek emekli din görevlisi arkadaşlarımızın da aramızda olmasını istedik. Ayrıca, bu arkadaşlarımızı da aramızda görmekten dolayı mutluluk duyuyorum" ifadelerini kullandı.

Muhabir: Özgür Alantor

Yayıncı: Ebubekir Gülüm - ÇANKIRI

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Diyanet-Sen Üyeleri, Yemekte Buluştu - Son Dakika


Advertisement