Ardahan'nın Göle ilçesinde çevre yolunda duble yol çalışması yapılmasının ardından yol kenarına yapılan TOKİ konutlarının kavşağı unutuldu. Vatandaşlar adeta ölüme meydan okuyarak ters şeridi kullanarak evlerine gidebiliyorlar. Ardahan - Kars - Erzurum karayolu üzerinde bulunan ve trafiğin oldukça yoğun olduğu yolda yayaların rahatlıkla yürüyebileceği ne alt ne üst geçit ne de trafik lambası bulunuyor. Vatandaşlar bölgeye en kısa zamanda kavşak yapılarak ışıklandırma sistemi kurulmasını istiyorlar. - ARDAHAN
Son Dakika › Yerel › Duble Yol Yapıldı Ama Kavşak Unutuldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.