Balıkesir'in Bandırma ilçesinde, Dünya Gümrük Günü kutlandı.
Dünya Gümrük Günü münasebetiyle Bandırma Gümrük Muhafafa Müdürlüğü tarafından tören düzenlendi. Gümrük Muhafaza Müdürü Osman Göllüce ve gümrük personeli tarafından Atatürk anıtına çelenk sunuldu. Gümrük Müdürü Osman Göllüce, Gümrük Bakanlığı tarafından bu yılın sloganının 'Daha iyi bir iletişim için bilgi paylaşımı' olarak belirlendiğini söyledi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Dünya Gümrük Günü Bandırma'da Kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.