Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın gençlerin kendi illeri dışındaki şehirlerin kültürel, sosyal ve tarihi güzelliklerini keşfetmeleri için başlattığı "Seyyah Ulu Çınarın İzinde" projesi kapsamında Düzce Gençlik Merkezi 43 genci Çanakkale'ye yolcu etti.
"Seyyah Ulu Çınarın İzinde" projesi kapsamında Düzce Gençlik Merkezi 14-26 yaş arasındaki 43 genci Çanakkale'ye Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü binası önünden uğurladı. Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın geçtiğimiz sene başlattığı "Seyyah Ulu Çınarın İzinde" projesi kapsamında sadece Düzce'den 400 genç çeşitli illeri tanıma fırsatı yakaladı. 2013 yılının ilk Seyyahları olan 43 erkek öğrenci Çanakkale iline giderek Ulusumuz için en önemli şehirlerden biri olan Çanakkale'nin tarihi ve kültürel zenginliklerini yakından görebilecek. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Düzce'den İlk Seyyahlar Yola Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.