Eğitim-Sen Hatay Şube Başkanı Ayhan Erkal, öğretmenlerin daha fazla mağdur edilmemesi için seminer dönemi ek ders ücretlerinin ödenmesi gerektiğini belirtti.
Erkal, yaptığı yazılı açıklamada, iki haftayı aşan seminer dönemleri için ek ders ücreti ödenmemesinin bir haksızlık olduğunu iddia etti.
Seminer dönemlerindeki ek ders ücretlerinin hiçbir kesintiye uğramadan eksiksiz ödenmesi gerektiğini belirten Erkal, ders ve ek ders uygulamalarına ilişkin düzenlemelerin eğitim sendikalarıyla birlikte yeniden yapılması gerektiğini kaydetti.
Muhabir: İsmihan Özgüven
Yayıncı: Zuhal Uzundere Kocalar - HATAY
Son Dakika › Yerel › Eğitim-Sen Şube Başkanı Erkal Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.