Sivas'ın Yıldızeli ilçesinde Emniyet Müdürlüğü okullarda konferans vererek öğrencileri, suç ve suçlulara karşı bilinçlendirdi.
Emniyet Müdürü Ferhat Kartal ilçe merkezindeki okullarda öğrencilere yönelik konuşmalar düzenledi. Kartal, konuşmasında öğrencileri sosyal medyada ve günlük yaşamda karşılaşabilecekleri tehlikeleri ve buna karşı alınabilecek önlemleri anlattı. Karşılıklı soru cevap şeklinde geçen konuşmanın sonrasında okul müdürleri Emniyet Müdürü Ferhat Kartal'a plaket takdim etti.
Okul yöneticileri de emniyet müdürlüğüne yapmış oldukları bu güzel program için teşekkür etti. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Emniyet Müdürlüğü Öğrencileri Bilinçlendirme Konferansı Düzenledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.