Emniyet Müdürlüğü Öğrencileri Bilinçlendirme Konferansı Düzenledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emniyet Müdürlüğü Öğrencileri Bilinçlendirme Konferansı Düzenledi

Emniyet Müdürlüğü Öğrencileri Bilinçlendirme Konferansı Düzenledi
01.03.2013 13:41

Sivas'ın Yıldızeli ilçesinde Emniyet Müdürlüğü okullarda konferans vererek öğrencileri, suç ve suçlulara karşı bilinçlendirdi.

Sivas'ın Yıldızeli ilçesinde Emniyet Müdürlüğü okullarda konferans vererek öğrencileri, suç ve suçlulara karşı bilinçlendirdi.

Emniyet Müdürü Ferhat Kartal ilçe merkezindeki okullarda öğrencilere yönelik konuşmalar düzenledi. Kartal, konuşmasında öğrencileri sosyal medyada ve günlük yaşamda karşılaşabilecekleri tehlikeleri ve buna karşı alınabilecek önlemleri anlattı. Karşılıklı soru cevap şeklinde geçen konuşmanın sonrasında okul müdürleri Emniyet Müdürü Ferhat Kartal'a plaket takdim etti.

Okul yöneticileri de emniyet müdürlüğüne yapmış oldukları bu güzel program için teşekkür etti. - SİVAS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Emniyet Müdürlüğü Öğrencileri Bilinçlendirme Konferansı Düzenledi - Son Dakika


Advertisement