Erzurum eski Milletvekili Mustafa Ilıcalı, Yakutiye Belediye Başkanı Ali Korkut'u ziyaret etti.
Ilıcalı, ziyarette yaptığı açıklamada, yerel seçimler sonrası hayırlı olsun ziyaretinde bulunduğunu belirtti.
Başkan Korkut'un çok başarılı olduğunu ifade eden Ilıcalı, "Seçimler sonrası hayırlı olsun diyememiştim. Bir vesileyle Erzurum'a gelince kendisini tebrik için ziyaret ettim. Başarılarının devamını diliyorum" dedi.
Korkut da Ilıcalı'ya ziyareti dolayısıyla teşekkür etti. - Erzurum
Son Dakika › Yerel › Eski Milletvekili Ilıcalı'dan Başkan Korkut'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.