Eskişehir Genç Girişimciler Kurulu, kentteki liseli genç girişimcilerle bir araya geldi.
Kurulun Eskişehir Milli Eğitim Müdürlüğü ile hayata geçirdiği Girişimcilik Kulüpleri kapsamında düzenlenen eğitimlerin sonuncusu yapıldı. Eğitim süresince liseli girişimci gençler geliştirdikleri girişimcilik projelerini ise toplantıda açıkladılar.
Toplantıda konuşan Eskişehir Genç Girişimciler Kurulu Başkanı Güven Erdoğan, amaçlarının liseli gençlere hem yeni bir vizyon kazandırmak, hem de ekip çalışmalarındaki liderliği geliştirmek olduğunu söyledi. Erdoğan geliştirdikleri projelerle başarılı olan girişimcilerin 19 Haziran'da düzenlenecek törenle açıklanacağını vurguladı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de Girişimcilik Kulüpleri Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.