Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Personeli Bayramlaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Personeli Bayramlaştı

Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Personeli Bayramlaştı
19.08.2012 15:57

Eskişehir İl Emniyet Müdürü personeli bayramlaştı.

Eskişehir İl Emniyet Müdürü personeli bayramlaştı.

Eskişehir Polis Evi'nde düzenlenen törene Müdür Vekili Mustafa Bayram, Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri ve polis memurları katıldı.

Müdürü Vekili Mustafa Bayram yaptığı konuşmada, İl Emniyet Müdürü Naci Kuru'nun selamı olduğunu belirterek tüm personelin bayramını kutladı.

(MD)

19.08.2012 15: 37: 49

TSI

NNNN - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Personeli Bayramlaştı - Son Dakika


Advertisement