Konak Belediye Başkanı Hakan Tartan, Kadınlar Futbol 1. Ligi'nde şampiyon olan Konak Belediyespor'un yarın oynayacağı son karşılaşmaya İzmirlileri davet etti.
Tartan, yaptığı yazılı açıklamada, ligde bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Konak Belediyespor'un ligin son maçında yarın Alsancak Stadı'nda FOMGET Gençlik ve Spor'la karşılaşacağını belirtti.
Müsabakanın saat 17.00'de başlayacağını kaydeden Tartan, "Konaklı kızlarımızın şampiyonluk kupasını kaldıracağı karşılamaya tüm İzmirlileri bekliyorum" dedi. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Futbol: Kadınlar 1. Ligi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.