Gaziantep'te düzenlenen kampanyada 2 bin 882 ünite kan toplandı.
Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, 29 Nisan Pazartesi günü Valilik ve Türk Kızılayı işbirliğinde "Haydi Gaziantep kan verelim, Türkiye bizden yeni bir rekor bekliyor" sloganıyla Şahinbey Meydanı'nda kan bağışı kampanyası düzenlediklerini belirtti.
Kampanyada 2 bin 882 ünite kan toplandığını vurgulayan Tahmazoğlu, şunları kaydetti:
"Geçen yıl, 'bir günde tek noktada' 2 bin 12 ünite kan bağışı alarak Türkiye rekorunu Gaziantep'e kazandırmıştık. 2012 öncesi rekor 705 bağışla Zonguldak Karaelmas Üniversitesine aitti. Bu yıl ise 2 bin 882 ünite kan toplayarak kendi rekorumuzu egale ettik." - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Gaziantep'te 2 Bin 882 Ünite Kan Toplandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.