Hamzabeyli Belediye Başkanı Sami Acar, Manisa Belediye Başkanı Cengiz Ergün'e büyükşehir yasasının onaylanmasından sonra beldelerine verdikleri destekler için teşekkür ziyaretinde bulundu. Manisa Belediyesi'nin beldelerinde yaptığı asfaltlama çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getiren Hamzabeyli Belediye Başkanı Acar, "Yollarımızın asfaltlama çalışmalarının bir kısmı bitti. Bir kısmı halen, Manisa Belediyesi'ne bağlı ekiplerce asfaltlanmakta. Başkanımıza beldemize yaptığı hizmetler için çok teşekkür ederiz" diye konuştu. İmkanlar dahilinde, ilçe belde ve köylere hizmetlerini gerçekleştirdiklerini belirten Manisa Belediye Başkanı Cengiz Ergün de, "Buralara, imkanlarımız dahilinde hizmet etmeye çalışıyoruz. Oradaki vatandaşlarımızı mahalle kapsamında düşündüğümüz için, çöp konteynırından, oturma bankından, cami aydınlatmasından, duraklarına kadar bunları bilfiil yerine getirmeye çalışıyoruz. Sizin bölgenize de, bu mevcut dört beş tane yerin asfalt kaplamaları ova yollarında büyük sıkıntı yaratıyordu. İnanıyorum ki güzel iş yaptık ve sizlerin de memnuniyeti, vatandaşımızın memnuniyeti bizleri daha mutlu ediyor. O bağlamda yapılan hizmeti herkes güle güle kullansın. İnşallah çok daha güzel hizmetleri, bütün köylerimizde, bütün mahallerimizde, beldelerimizde, ilçelerimizde yapmayı Allah nasip eder" diye konuştu. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Hamzabeyli Belediyesi'nden Başkan Ergün'e Hizmet Teşekkürü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.