İktisadi Girişim ve İş Ahlakı Derneği (İGİAD) yönetim kurulu üyeleri, Vali Aydın Nezih Doğan'ı makamında ziyaret etti.
Doğan, burada, dernek yöneticilerine ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
İGİAD Başkanı Şükrü Alkan ise Konya'ya bir dizi ziyaret için geldiklerini söyledi.
Konferanslarla, panellerle, sempozyumlarla, seminerlerle "Ahlaklı girişimcilik"in nasıl olması gerektiğini anlatmaya çalıştıklarını belirten Alkan, "Bu dinamizmi nasıl sağlam tutacağımıza dair bir takım faaliyetlerle çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.
İstanbul'da yaklaşık 190 üyeleri olduğunu aktaran Alkan, "Gelişmekte olan illerimize de ziyaretler yaparak, derneğimizi anlatmak ve buradaki iş adamlarımızla tanışmayı amaçlıyoruz" diye konuştu.
Daha sonra Alkan, Vali Doğan'a dernek çalışmalarıyla ilgili kitaplar ve çeşitli hediyeler takdim etti.
Muhabir: İbrahim Yozoğlu
Yayıncı: Murat Aslan - KONYA
Son Dakika › Yerel › İgiad Yöneticilerinden Vali Doğan'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.