Tüm İşçi Emeklileri Derneği Zonguldak Şubesi Yönetim Kurulu tarafından yapılan açıklamada son günlerde yaşanan olaylar sebebiyle sağduyu çağrısında bulunuldu.
Tüm İşçi Emeklileri Derneği Zonguldak Şube Başkanı Mustafa Sarıoğlu, yaklaşık 20 gündür yaşananlardan rahatsız olduklarını belirtti. Sarıoğlu, "Yıllarca yer altı maden ocaklarında çalışıp emekli olan ve Türkiye'nin değişik illerinde, Zonguldak genelinde oturan emekliler olarak son 20 gündür ülkemizde yaşanan görüntülerden rahatsız olmaktayız. Yüzleri maskelerle kapalı, her tarafı kırıp döken, vatandaşın malına zarar veren, kamu kurumlarının arabalarını yakan yıkan, polisimize taşlarla, molotoflarla saldıran, küfreden bu eli kanlı illegal örgütleri ve onların iç ve dış destekçilerini nefretle kınıyoruz. Bizler emekli olmadan ülkemizin huzuru ve kalkınması için mücadele eden ve şimdi ise emekliler olarak yine ülkemizin huzur içinde ilerlemesini arzu ediyoruz. Bu konuda iktidar, muhalefet, köydeki korucudan, Cumhurbaşkanımıza kadar herkesin Allah rızası için birlikte huzura, aydınlığa, refaha yürümesini dünya ülkeleri içinde ancak yerimizi ön saflarda alacağımızı ümit ediyoruz. Bu konuda herkesi sağ duyuya davet ediyoruz" dedi. - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › İşçi Emeklilerinden Sağduyu Çağrısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.