Türkiye İşitme Engelliler Bayanlar Basketbol Şampiyonası'na katılan Ortaca İşitme Engelliler Bayanlar Basketbol Takımı, Ortaca Belediye Başkan Yardımcısı Cemil Durak'ı ziyaret etti.
Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu tarafından 9-11 Mart tarihleri arasında Aydın'da düzenlenen Türkiye İşitme Engelliler Bayanlar Basketbol Şampiyonası'nda dördüncü olan sporcular, sevinçlerini Durak ile paylaştılar. Sporcular, Durak'a desteklerinden dolayı teşekkür ettiler.
Ortaca Belediye Başkan Yardımcısı Cemil Durak, ziyarette yaptığı konuşmada, sporcuların sevinçlerini aynı duygularla paylaştıklarını ve onların başarısının kendilerini gururlandırdığını söyledi.
Durak, belediye olarak sporun her dalında gençlerin yanında olduklarını ifade etti.
- MUĞLA
Son Dakika › Yerel › İşitme Engelli Sporculardan Ortaca Belediyesine Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.