Öğrenimlerini İzmir'de sürdüren yabancı öğrenciler, Kurban Bayramı nedeniyle düzenlenen yemekte bir araya geldi.
Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı İzmir Koordinasyon Ofisi tarafından Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nin bahçesinde düzenlenen yemeğe, Türk cumhuriyetleri ve akraba topluluklardan Türkiye'ye gelerek İzmir'de yükseköğrenim gören öğrenciler katıldı.
İzmir Vali Yardımcısı Mustafa Harputlu'nun da yer aldığı yemekte öğrenciler hem bayramlaşma hem de birbirlerini yakından tanıma fırsatı buldu.
Muhabir: Ali Korkmaz/ Ufuk Kırabalı
Yayıncı: Ömer Erim Baştimar - İZMİR
Son Dakika › Yerel › İzmir'deki Yabancı Öğrenciler Bayramlaştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.