İzmir'deki Yabancı Öğrenciler Bayramlaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İzmir'deki Yabancı Öğrenciler Bayramlaştı

27.10.2012 13:40

Öğrenimlerini İzmir'de sürdüren yabancı öğrenciler, Kurban Bayramı nedeniyle düzenlenen yemekte bir araya geldi.

Öğrenimlerini İzmir'de sürdüren yabancı öğrenciler, Kurban Bayramı nedeniyle düzenlenen yemekte bir araya geldi.

Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı İzmir Koordinasyon Ofisi tarafından Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nin bahçesinde düzenlenen yemeğe, Türk cumhuriyetleri ve akraba topluluklardan Türkiye'ye gelerek İzmir'de yükseköğrenim gören öğrenciler katıldı.

İzmir Vali Yardımcısı Mustafa Harputlu'nun da yer aldığı yemekte öğrenciler hem bayramlaşma hem de birbirlerini yakından tanıma fırsatı buldu.

Muhabir: Ali Korkmaz/ Ufuk Kırabalı

Yayıncı: Ömer Erim Baştimar - İZMİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel İzmir'deki Yabancı Öğrenciler Bayramlaştı - Son Dakika


Advertisement