Kayseri'li Kadınlar Adana'da Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'li Kadınlar Adana'da Buluştu

Kayseri\'li Kadınlar Adana\'da Buluştu
08.03.2015 17:36

Adana’da yaşayan Kayserili kadınlar 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kahvaltıda buluştu.

Adana'da yaşayan Kayserili kadınlar 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kahvaltıda buluştu.

Kayseri Erciyes Anadolu Derneği'nde bir araya gelen kadınlar kahvaltı'da buluştu. Dernek Başkanı Ahmet Şahin, Adana'da yaşayan Kayseri'li kadınları derneğinde ağırlamasından mutluluk duyduğunu belirterek, tüm kadınların dünya kadınlar gününü kutlamayı da ihmal etmedi.

Şahin "Bugün Dünya Kadınlar Günü. Hepinizin Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Kayserili kadınları dernek merkezimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk. Son günlerde kadına şiddet konusunda istenmeyen olaylar duyuyoruz. Bu olayların son bulması temenni ediyorum" dedi.

Şahin konuşmasını şöyle sürdürdü, "Tüm kadınlarımızı sadece kadınlar günü dolayısıyla değil, her hafta sonu Kayseri Erciyes Anadolu Derneğimizde kahvaltıya bekliyoruz".

Ailecek katılım gösterilen kahvaltı buluşması, konuşmanın ardından sona erdi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kayseri'li Kadınlar Adana'da Buluştu - Son Dakika


Advertisement