Kayserispor Kulübü, Fenerbahçe maçında takımlarını destekleyen taraftara teşekkür etti.
Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, dün Ankara'da Fenerbahçe ile oynanan Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında takımı destekleyen tüm taraftarlara teşekkür edildiği belirtildi.
Açıklamada, "Taraftarımızın turla dönmesi için elimizden gelen gayreti göstermemize rağmen yarı finale kalamadığımız için çok üzgünüz. Ancak takımımızın ortaya koyduğu oyun, hep birlikte yaşayacağımız başarıların habercisi olarak elimizdeki tesellidir" denildi.
- KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Kayserispor'dan Taraftara Teşekkür - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.