Kayserispor'dan Taraftara Teşekkür - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayserispor'dan Taraftara Teşekkür

12.04.2012 15:27

Kayserispor Kulübü, Fenerbahçe maçında takımlarını destekleyen taraftara teşekkür etti.

Kayserispor Kulübü, Fenerbahçe maçında takımlarını destekleyen taraftara teşekkür etti.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, dün Ankara'da Fenerbahçe ile oynanan Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında takımı destekleyen tüm taraftarlara teşekkür edildiği belirtildi.

Açıklamada, "Taraftarımızın turla dönmesi için elimizden gelen gayreti göstermemize rağmen yarı finale kalamadığımız için çok üzgünüz. Ancak takımımızın ortaya koyduğu oyun, hep birlikte yaşayacağımız başarıların habercisi olarak elimizdeki tesellidir" denildi.

- KAYSERİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kayserispor'dan Taraftara Teşekkür - Son Dakika


Advertisement