Eskişehir Kırım Derneği Yönetim Kurulu üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret etti.
Başkan Büyükerşen'i makamında ziyaret eden Kırım Derneği yönetimi, Eskişehir'in yıllar içinde büyük bir değişim geçirerek modern bir şehre dönüştüğünü söylediler. Kırım Dernek Başkanı Adnan Evren Olçay ve ziyarete katılan dernek üyeleri, Büyükşehir Belediyesi'nin hayata geçirdiği projelerden tüm Türkiye'de övünçle bahsedildiğini sözlerine eklediler.
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ise, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Eskişehir Kırım Derneği'nin yeni yönetimine çalışmalarında başarılar diledi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Kırım Derneği'nden Başkan Büyükerşen'e Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.