Kırşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, yollardaki çukurları kilit parke taş kullanarak onarıyor.
Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, il genelinde birçok noktada başlatılan çalışmaların sürdürüldüğünü söyledi.
Yapılan bu çalışmalarla halka güzel hizmet sunmayı amaçladıklarını belirten Bahçeci, "Kilit parke ile yama yaparak kış aylarında yollarda oluşan çukurlar ve bozukluklar onarılıyor. Yayaların ve araçların çukurlarda sıkıntı yaşamaları engelleniyor. Bu kapsamda yolun bozuk olan bölümleri kesilerek içi boşaltılıyor ve kilit parke taş döşeniyor"
Muhabir: Abdullah Yıldız
Yayıncı: Mustafa Yıldız - KIRŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Kırşehir Belediyesi'nin Yol Çalışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.