Saray'ın Kurtdere köyünde yaşayan Kore gazisi Naim Kenar (82), hasta yatağında yaşam mücadelesi veriyor.
Türkiye Muharip Gaziler Derneği Saray Temsilcisi Abdurrahim Yorulmaz, Kenar'ı ziyaret etti.
Eşine bakan 78 yaşındaki Halime Kenar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, şeker hastalığı nedeniyle eşinin görmediğini ve ağır işittiğini söyledi.
"Eşimle birlikte yaşadığımız evimizde hastalıktan dolayı yaşam mücadelesi veriyoruz" diyen Kenar, şöyle devam etti:
"Ben de hastalığımdan dolayı yürümekte zorlandığım için eşime bakmakta güçlük çekiyorum. Sadece eşime bağlanan gazilik maaşı ile geçinmeye çalışıyoruz. Devletin bize yardım elini uzatmasını istiyoruz."
Gazi Naim Kenar'ın, Kore'ye giden ilk kafilenin içinde yer aldığı ve bir yıl sonra ülkeye geri döndüğü öğrenildi.
Muhabir: Göksun Sönmez/Muhterem Erkul
Yayıncı: Nurhan Çorlu - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Kore Gazisinin Yaşam Mücadelesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.