"Köy Olmak" İçin Oylama Yaptılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Köy Olmak" İçin Oylama Yaptılar

23.04.2012 12:00

Nazilli ilçesine bağlı Bağcıllı köyünde Kurusekiz Mahallesi sakinleri, muhtarın girişimiyle yaptıkları oylamada "köy statüsü kazanmak" isteklerini ortaya koydu.

Nazilli ilçesine bağlı Bağcıllı köyünde Kurusekiz Mahallesi sakinleri, muhtarın girişimiyle yaptıkları oylamada "köy statüsü kazanmak" isteklerini ortaya koydu.

Nazilli'ye 24 kilometre uzaklıktaki Bağcıllı Köyü'ne bağlı Kurusekiz Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar, köy muhtarı Seycan Ekşi'nin girişimiyle "Köy olma" talepleri için mahalle merkezinde kurulan sandığın başına gitti. Mahallede kayıtlı 160 seçmenden 103'ünün oy kullandığı sandıkta yapılan sayımda, mahalle sakinleri 2'ye karşı 101 oyla "köy statüsü kazanma" isteklerini ortaya koydu.

Bağcıllı Muhtarı Seycan Ekşi, 8 mahalleye hizmet veremediklerini belirterek,

"Mahalle sakinleriyle yaptığımız toplantılarda oylama yapma kararı almıştık. Mahallemizin köy olabilmesi için tüm şartlar yerine getirilmiş durumda. Oylama sonucunu Aydın İl Genel Meclisine sunacağız" dedi.

- AYDIN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Köy Olmak' İçin Oylama Yaptılar - Son Dakika


Advertisement