Koyulhisar Orman İşletme Müdürlüğü'ne Mevsimlik İşçi Alınacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Koyulhisar Orman İşletme Müdürlüğü'ne Mevsimlik İşçi Alınacak

26.07.2012 13:26

Koyulhisar Orman İşletme Müdürlüğü'ne 2012 yılında çalıştırılmak üzere mevsimlik işçi alınacağı bildirildi.

Koyulhisar Orman İşletme Müdürlüğü'ne 2012 yılında çalıştırılmak üzere mevsimlik işçi alınacağı bildirildi.

Koyulhisar Orman İşletme Müdürlüğü'nden yapılan duyuruda, kurumda mevsimlik olarak çalıştırılmak üzere 10 adet beden işçisi alınacağı belirtildi. Duyuruda, ilgililerin 2 Ağustos tarihine kadar Sivas Çalışma ve İŞKUR Müdürlüğü'ne müracaat etmeleri istendi.

Mevsimlik işçilerin, Sivas Orman İşletme Müdürlüğü'nde 7 Ağustos tarihinde noter huzurunda yapılacak çekilişle belirleneceği kaydedildi.

Muhabir: Serhat Zafer

Yayıncı: Emine Konuk - SİVAS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Koyulhisar Orman İşletme Müdürlüğü'ne Mevsimlik İşçi Alınacak - Son Dakika


Advertisement