Malatya'da engellilere destek için yürüyüş düzenlendi.
Engelliler Haftası nedeniyle İnönü Caddesi Öğretmenevi önünde toplanan protokol üyeleri ve engelliler ile aileleri, Sümerpark'a kadar yürüdü.
Polis Meslek Yüksek Okulu bando takımı eşliğinde, Vali Ulvi Saran, Belediye Başkanı Ahmet Çakır, AK Parti Malatya milletvekili Öznur Çalık, İl Emniyet Müdürü Mustafa Aygün, bazı daire müdürleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, engelli dernekleri yönetici ve ailelerinin katıldığı yürüyüşe vatandaşlar da ilgi gösterdi. - MALATYA
Son Dakika › Yerel › Malatya'da Engellilere Destek Yürüyüşü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.