Mazotu biten tır trafiği alt üst etti
BALIKESİR - Balıkesir'in Bandırma ilçesinde şehir merkezinde mazotu biten tır, yol ortasında kaldı. Tır nedeniyle yolda trafik oluştu.
Edinilen bilgiye göre, akşam saatlerinde Bandırma Adnan Menderes Bulvarı'nda şehir merkezine giren 10 K 0321 plakalı alçı yüklü tır, Ordu Caddesi istikametinden şehir merkezine seyir halinde iken aniden mazotu bitti. Trafiğin en yoğun olduğu saatte mazotunun bitmesi ile yol ortasında kalan ve yolu tıkayan tır nedeniyle trafik adeta alt üst oldu. Olay yerine gelen polis ekipleri, tır sürücüsünün en yakın akaryakıt istasyonuna giderek mazot almasına kadar geçen sürede trafiği yönlendirdi. Çok sayıda vatandaş olan biteni film gibi izlerken, tır sürücüsü aldığı mazotu tıra koymasıyla trafik tekrardan normal seyrine döndü.
Polis ekipleri, tır sürücüsüne para cezası kesti.
Son Dakika › Yerel › Mazotu Biten Tır Trafiği Alt Üst Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.