Özbuğday, Kandil'de Hastaları Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Özbuğday, Kandil'de Hastaları Ziyaret Etti

16.06.2012 12:45

Konya İl Müftüsü Şükrü Özbuğday, Miraç Kandili dolayısıyla Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hasta ziyaretinde bulundu.

Konya İl Müftüsü Şükrü Özbuğday, Miraç Kandili dolayısıyla Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hasta ziyaretinde bulundu.

Kandil dolayısıyla hastaları ve hastane personelini ziyaret etmek istediğini ifade eden Özbuğday, İslam dininde hasta ziyaretinin son derece önemli olduğunu belirtti.

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin Müdürü Ahmet Adil Koyuncu da tüm Müslüman aleminin kandilini kutlayarak, ziyaretinden dolayı Konya İl Müftüsü Şükrü Özbuğday'a teşekkür etti.

Koyuncu, "İl Müftümüzün her kandilde hasta ziyaret etmeyi bir gelenek haline getirmesi bizim için de çok önemlidir" dedi.

Özbuğday, hastalara Konya Müftülüğü tarafından hazırlanan hediyelerden armağan etti.

Muhabir : Sayed Khodaberdi Sadat

Yayıncı : Rıfat Yerlikaya - KONYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Özbuğday, Kandil'de Hastaları Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement