Konya İl Müftüsü Şükrü Özbuğday, Miraç Kandili dolayısıyla Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hasta ziyaretinde bulundu.
Kandil dolayısıyla hastaları ve hastane personelini ziyaret etmek istediğini ifade eden Özbuğday, İslam dininde hasta ziyaretinin son derece önemli olduğunu belirtti.
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin Müdürü Ahmet Adil Koyuncu da tüm Müslüman aleminin kandilini kutlayarak, ziyaretinden dolayı Konya İl Müftüsü Şükrü Özbuğday'a teşekkür etti.
Koyuncu, "İl Müftümüzün her kandilde hasta ziyaret etmeyi bir gelenek haline getirmesi bizim için de çok önemlidir" dedi.
Özbuğday, hastalara Konya Müftülüğü tarafından hazırlanan hediyelerden armağan etti.
Muhabir : Sayed Khodaberdi Sadat
Yayıncı : Rıfat Yerlikaya - KONYA
Son Dakika › Yerel › Özbuğday, Kandil'de Hastaları Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.