Türk Polis Teşkilatı'nın 167'nci yıl dönümü nedeniyle Adana Emniyet Müdürlüğü ile Çukurova Gazeteciler Cemiyeti arasında düzenlenen dostluk maçı 9-9 bitti.
Fatih Polis Merkezi Amirliği'ndeki halı sahada düzenlenen müsabakadan önce Emniyet Müdürü Mehmet Avcı ile Çukurova Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cafer Esendemir birbirlerine başarılar dileyerek çiçek verdi.
Maçın hakemliğini Fatih Polis Merkezi Amiri Özgül Halaç Çoban yaptı. Çekişmeli geçen maç sonunda her iki takımda birbirine üstünlük sağlayamadı. Berabere başlayan dostluk maçı 9-9 sona erdi.
(FKE-
10.04.2012 12: 05: 30
TSI
NNNN - ADANA
Son Dakika › Yerel › Polis ve Basın Mensuplarının Maçı Berabere Bitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.